måndag 29 juni 2009

Hamstrar

Hamstrar blir förbannat bra på bild. Roliga. De ser ofta förvånade ut och är antagligen det som är det roliga: Det i alla situationer omotiverat förvånade ansiktsuttrycket. Man undrar vad det tänker egentligen? Vore intressant om det fanns 'hamsterpratare' där ute som kan läsa av vad deras uttryck vill säga oss?



Känner jag mig rätt inspirerad och har ett par projekt på gång, hittills bara idéstadium men jag hoppas snart det kan bli något mer konkret av det. Jag vill egentligen inte avslöja så mycket om vad det handlar om än. Men jag kan säga så mycket att de båda handlar om studier i interaktion människor emellan fast ur två väldigt olika perspektiv.

I övrigt kommer det denna vecka antagligen bli dåligt med skrivna inlägg då jag kommer befinna mig på Arvika-festivalen. Ett par inlägg med rapporter därifrån kan ses fram emot.

NiN-maran går framåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar