tisdag 29 juni 2010

Snygga tjejer

Min jakt på intressanta bloggar som eventuellt skulle kunna leda till vänskap med blogg-författaren i fråga går trögt. Att måfå klicka på länkar nyligen publicerade bloggar ger inte heller mycket av den varan tyvärr. Däremot ger den en enorm mängd vackra bilder på väldigt vackra tjejer. Herregud.. Är de så vackra 'på riktigt' eller är de mästare att fota sig från rätt vinkel i bästa ljusförhållanden i varje bild som gör de blir så vackra? Det ser ändå inte allt för konstlat ut i alla fall, utan verkligen som en vardagsbild tagen rakt upp och ner. Men det är klart. Är man snygg så vill man kanske visa världen det. En intressant företeelse i sig. Hur som helst blir jag sjukt imponerad och attraherad av vackra, framåt och 'explicita' tjejer. Tack för att ni finns! Ni fungerar som en ständig drivkraft för mig. Tyvärr är själva texterna i för mig tämligen ointressant dagboksform.

Några exempel som jag hittat efter några sekunders slumpsurfande:
Rosanne Ejenstam

EmmyLinnea

ElinStyle

4 kommentarer:

  1. svar: men åhh, tack snälla du!! Vad blad jag blir!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg. Både för orden och för att jag fick en/två kommentarer på det kanske tråkigaste inlägget jag någonsin fibblat fram.

    SvaraRadera
  3. Fast jag vill inte gärna bli jämnförd med dom länkade brudarna i ditt inlägg...

    SvaraRadera
  4. Kul med lite kommentarer i bloggen. Tack! Louise: Nej. Kanske inte var ditt mest intressanta inlägg nej. Men jag tänkte att jag kommenterar det senaste, så att du uppmärksammar min värmande kommentar. Jämför och jämför.. Min kommentar var mer avsedd för att, förutom berömma din blogg, förtydliga att jag inte tillhör den kategori bloggar jag länkade till, samtidigt som att jag menar du för den sakens skulle inte skulle vara oattraktiv. Tvärtom. Oj vad jag smörar. Får räcka så.

    SvaraRadera