måndag 22 mars 2010

Bloggvänner och andlig rådgivning

Har fullt med idéer för tillfället. Känns mycket bra förutom att jag känner att inte tiden räcker till att realisera dom. Idéerna handlar om bland annat om andliga rådgivare och om att skaffa bloggvänner. Skulle gärna berättat mer nu om haft mer tid och ork att skriva än vad jag har just nu. Jag får be er att ge er till tåls så länge.

Hur skaffar man bloggvänner? Mitt första steg tänkte bli att gå in och smöra för bloggarna (de som bloggar alltså) via inläggskommentarerna. Antar att det är så det går och antar att det är där man börjar.

Något jag inte tänkt på tidigare: Medium-skrået verkar vara en kvinnodominerad bransch? Undrar varför. Kanske för mig att ta redan på. Denna sida kan nog vara en bra utgångspunkt för mitt projekt gällande andliga rådgivare. En intressant samling människor vad det verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar