tisdag 5 november 2013

Ett ögonblick..

..Idag med Ahmadinejad. 

Vad har du på dig?
-Det vanliga. Jag kör mitt Dressman-kit. Kanske en smula 'svennigt' men hey, de har bra kläder till schysta priser. Varför krångla till det då?

Vad gör du mest nu för tiden?
-Mycket twitter. En ny värld för mig. Där träffar jag många gelikar. Lite som under mina unga år som radioamatör.

Åhå, några rekommendationer?
-145 MHz.. Skämt och sido. Sture Bergvall brukar twittra om det lilla livets vackra stunder och nyckfullhet. Vackert. Marcus Birro är underhållande också. Högt och lågt, och mycket fotboll.

Till sist, din regim under din tid som ledare betraktades av många som världens fartligaste och mest brutala mot sitt eget folk, vad brukar du ha på dig vid lite festligare tillfällen?
-Jag gillar helt enkelt att förtrycka mitt folk. OK? Vad jag gör eller har på mig på fritiden är min ensak.


Snart din twitter-följare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar