onsdag 17 november 2010

Två inlägg..

..på mindre än ett dygn. Nytt årsbästa? Jag tror det. Har en sån där härlig kväll där jag inte har något planerat, inga 'måsten'. Allt för sällan i mitt liv även om jag blivit bättre senaste tiden på att skapa mig dessa stunder av blanka blad. Något jag verkligen rekommenderar mig själv att fortsätta prioritera. Känner hur min psykiska hälsa blir allt bättre, eller mindre dålig kanske man ska säga.

Har ägnat en del av denna tid ikväll åt att försöka hitta intressanta bloggar. Men, precis som jag skrev i somras när jag också sysselsatte mig med detta, är det riktigt svårt att på måfå hitta något intressant. Nu liksom tidigare är jag fachinerad av att människor som ändå skriver något offentligt, kan vara så fruktansvärt ointressanta som säkert 95% av alla är. Fördelen är att mitt liv för mig själv framstår som otroligt intressant och spännande. Kanske är det också det?

Det enda av intresse är vackra, sensuella och för att låna ett ord från föregående inlägg, äggande foton fotade av och föreställande allt för unga kvinnor.

Apropå kvinnor: Sabrina. Einstürzende Neubautens fantastiska alster och tillhörande fantastiska video bör tillhöra allmänbildning och läras ut i grundskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar