torsdag 21 april 2016

En förklaring

Som ni märker kommer inte inläggen så tätt här. Inte alls i den frekvens jag vill. Även twitter-frekvens skulle jag vilja hålla tätare. Mest för att dra trafik till bloggen. Twitter är nämligen något jag i grunden gillar med det begränsande och att det därav händer saker hela tiden. Men, tyvärr förstörs det av att de flesta där är idioter eller i bästa fall bara tråkiga. Men det var ett sidospår. Något jag kan fördjupa mig i mer längre fram.

Det skulle vara lätt för mig att säga att det (min dåliga och ojämna inläggsfrekvens) beror på att tidsbrist ect ect. Men ska jag vara ärlig, vilket jag alltid är så beror det inte på det. Det beror på att det inte är så jävla roligt som man kanske kan tänka sig alla gånger. Att skapa på det här sättet är väldigt otacksamt. Knappt ingen respons och dåligt betalt (kan avrundas till noll). Men gnäller jag nu? Nej, jag bara förklarar. Sen vore det kul med lite "buzz" kring vad jag gör, det måste medges. Gärna någon att bolla med. Få lite betalt på något sätt så att säga. Men som sagt. Jag har valt den hårda vägen, att försöka förnöja idioter som inte har vett att skilja guld från grus. Skulle de göra det skulle de aldrig låta mig få veta det.

Men vad jag gnäller (förklarar inte längre, gnäller). Jag får leta upp nått/någon att gilla. Men det känns som oöverkomlig uppgift med tanke på all jävla smörja som då måste gås igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar