tisdag 13 oktober 2009

Utomhus?

Länge sedan ett inlägg här som handlade om sex. Kanske beror det på att jag efter en sommar där jag själv varit ganska, ja till och med mycket sexuellt fixerad, nu under hösten ägnat min tid åt betydligt mer puritanska aktiviteter och tankar. Men helt har tankarna på det eller aktiviteterna relaterat till ämnet upphört. Jag kom exempelvis att tänka på sex på konstiga platser. För min del har jag av någon anledning ofta lätt att bli extra tillfredsställd av aktiviteten i skogsmiljö, då både i egen regi och med annans hjälp. Jag har även provat att utföra detta på en krogtoa med köande människor utanför som självklart kunde ana vad som hände innanför, med ganska misslyckat resultat.

Vad är det då som ger de udda valen av plats edge åt sexakten? När jag minns tillbaks till dessa stunder är det en känsla jag tydligt minns, åtminstone från sessionerna i skogen. En stimulerande känsla, en känsla av total frihet. En känsla av att hela världen blivit mitt sovrum och därmed hela världen min. Sex utomhus kan alla fall i mitt fall ses som manifestation av frihet och till och med en känsla av gudomlighet. Vad som driver andra användare vet jag inte men vore kanske något att forska vidare i. Finns det någon där ute som har utövat och har liksom jag positiva minnen av sex på udda ställen? Maila gärna.


Nästan som att vara Gud

Tyvärr gör detta lands arktiska klimat sitt bästa för att göra denna upplevelse till allt annat än en gudomlig upplevelse. Men jag vill ändå ta tillfället i akt att rekommendera sex på udda ställen. Vill någon prova kan jag vara villig att ställa upp. Maila gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar