måndag 24 maj 2010

Ett gott dagsverke.

Nu har jag gjort det. Registrerat mig, redigerat min signatur, skaffat en avatar och skrivit mitt allra första inlägg på flashback. Så här ser det ut:

Adressen till denna historiska sida är: https://www.flashback.org/t1202760p11

Det har hänt mer saker sen sist. Jag har haft min första trekant. Jag har ångrat den. Jag har köpt ut cigg till söt 16-årig fransyska. Hon tyckte jag var snäll. Jag kunde inte säga något vettigt, tappade min annars ganska väl fungerande talförmåga. Främmande språk är jobbiga, även om hon i det här fallet pratade engelska. Men framför allt har jag alltså registrerat mig på flashback. Nu gäller det att fortsätta vara aktiv där och ta tag i nästa projekt: Bloggvännerna. Men ett gott dagsverke har jag gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar