torsdag 13 maj 2010

Nedlagda projekt

Ytterligare en tid har gått där saker 'kommit emellan' mig och mitt skrivande. Jag tänker mig alltid att inom en snar framtid kommer jag ha all tid i världen till det. Men den snara framtiden blir aldrig som jag tänkt.

Nåväl, tänkte redovisa hur det går med mina projekt. Det är också ganska snabbt gjort, har nämligen inte hänt någonting. Jag har däremot funderat på det där med att ta kontakt med andliga rådgivare. Tyvärr verkar det mesta där handla om att ta rejält betalt. Det verkar, vad jag sett inte finnas något 'pröva på' eller någon slags gratisvariant utöver tidningarnas horoskop. Jag har därför bestämt mig att lägga det på is tills vidare och fokusera på annat.

När det gäller att skaffa bloggvänner har det inte hänt så mycket. Rättare sagt ingenting. Hänvisar till tidsbristen här. Men jag tror på idén.

Det jag däremot har gjort är filat på mycket idéer i huvudet. En del kanske kommer skrivas om här. Andra kommer säkert läggas ner. Andra kommer inte lämpa sig för detta forum.

Sista dagarna har jag återupptagit hängande på flashback lite mer frekvent. Lätt att förlora sig i trådar om allt från "oväntat sex" till "Varför säger dom 'Sir. Yes, Sir' istället för bara 'Yes, Sir'?" till "Voyager 2 kan ha hittats av utomjordingar - sänder okända signaler till Jorden!". Kanske dags för mig att ta steget och registrera mig där. Tror nog det är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar