söndag 25 maj 2014

1 blogginlägg, 10 tweets

Tänkte, hur tråkigt och ointressant det är för andra eventuella läsare än jag själv staka upp en strategi för att framför allt få nån jävla ruljans på det här (skrivandet alltså). Min övergripande strategi är att låta kvantitet gå före kvalitet till en början. Få ett flyt, ett arbetstempo är just nu extremt mycket viktigare än den eventuella kvalitetshöjning lite mer eftertänksamhet skulle innebära. Så här tänkte jag:
- Ett blogginlägg om dagen. Här handlar det nödvändigtvis inte om att publicera något, utan att det är just att jag skapar något slags verk (oberoende av verkshöjd, som jag gissar i de flesta fall blir låg).
- 10 tweet per dag. Borde vara lättare att spy ur mig. Tror jag börjar med detta imorgon. Just nu har jag 20 min kvar av detta söndagsdygn att haspla ur mig sju tweet. Borde väl iofs gå..

*Skiter i detta och börjar mitt nya liv med ett publicera detta inlägg och skriva 7 tweets innan midnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar