lördag 13 december 2014

Var tog jaget vägen?

Det bör varit uppenbart för alla trogna läsare av denna publikation (finns det några sådana) att den visserligen gått från att varit i träda till att bli mer aktiv senaste året. Men samtidigt har kvaliteten och kanske framför allt den röda tråden gått förlorat. Det fina röst jag hade till en början har gått förlorad att på något sätt jaget ur texterna. I stället har det varit ren redovisningar i diverse ämnen rakt upp och ner där varje inlägg snarare ses som en skeatch. Här tappar jag lite poängen med just formen blogg. Varför det blivit så har jag just nu lite svårt att förstå. Kanske har den allmän uttryckssättet i sociala medier påverkat mig. Hur som helst. Jag är så pass stor att jag kan erkänna mitt 'misstag' (eller kanske rättare sagt en lång period av upprepande av samma misstag). Min tanke är nu att både bli mer produktiv och föra in 'jaget'. En kär gammal vän till mig som absolut bör ha en rätt central plats här.

Gonatt!

Och på återseende, väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar