tisdag 30 juni 2009

Sista inlägget innan Arvika (antagligen)

Dricker vatten så in i helvete här i värmen. Börjar faktiskt tröttna på smaken eller kanske rättare sagt brist på smak och fundera allvarligt på att ta en öl. Men så tänkte jag att det de närmaste dagarna kommer bli väldigt mycket av den drycken, på festivalen alltså, att jag nog kommer tröttna ändå. Vänta och glädjen med att dricka öl kanske varar längre alltså är tanken!

Med mycket annat i huvudet idag och mycket annat att göra, har jag inte hunnit tänka ut någon briljant observation i klass med den om hamstrarna sist ikväll. Därför tänkte jag att jag skulle bli lite inspirerad av lite humorbloggar, vilket jag nog tycker man om man vill kan klassa denna till att vara. Tyvärr är det inte mycket av det som varken är roligt eller intressant, tycker jag. Men en del fanns det väl, som As Good as it gets och så bloggen med lite lokal anknyning Pers perversa verser. De senare självklart fylld till bredden med härliga ordvitsar.


**

Fan vad det är populärt med Rosévin den här sommarn. Har gått från att vara kärringdryck till att vara... tja.. Creddig kanske är ordet. I min brist på drickandet av denna dryck från min sida kommer känslan av alienationen. Undrar om jag ska gå till botten med varför jag känner så eller helt enkelt bara köpa Rosévin. Det lutar åt att jag gör det senare uppe i skogen i Värmland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar