torsdag 7 oktober 2010

If I could turn back the hands of time

"If I could turn back the hands of time", fritt översatt "om jag kunde vrida tillbaka tiden" är en låt av R Kelly jag associerar till när jag betänker mitt skötande av den här bloggen. Stundtals hög kvalitet och någolunda produktiv. Men, allt för ofta, långa ouppdaterade perioder. Min orsak till min långa paus har nog närmast sin förklaring i att jag inte har varit riktigt i balans. Dessutom, den kanske främsta anledningen, jag har inte haft tillräckligt med tid. En lika passande rubrik skulle därför kunna vara "If I could slow down the hands of time". Är detta då en början på en produktiv era? En era jag kan vara stolt över, där jag verkligen skapar något, något som betyder något för åtminstone en människa? Vem vet.

Avslutar med den fantastiskt pretentiöse R Kelly och videon "If I could turn back the hands of time".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar