tisdag 9 juni 2015

Fira med tårta

OM jag, mot all förmodan, har några trogna läsare av denna publikation är dessa personer (skriv gärna en kommentar isf, snälla) inte förvånade över de pauser i bloggandet som så ofta förekommer. Senaste månaderna har inneburit en sådan paus. Men nu är den över, i och med detta inlägg. Det här är ändå vad jag gör bäst. Viss självinsikt har jag. Det är inte alltid genialt men, det är ofta fan så mycket bättre än den mesta dyngan som finns där ute.

Men nu skiter vi i det och tittar framåt, kära läsare: Jag välkomnar dig på en resa i min sinnevärld. En värld som medvetet försöker främja sig mot den likriktade och enspåriga man brukar kalla för 'den allmänna debatten'. Låt oss fira min återkomst med lite tårta. Jag kan inte annat än beundras över det konstnärliga sätt tårta inmundigas i detta klipp. Dessa tjejer är en förebild för oss alla när det gäller stilfullhet och grace (antar utan att orkat se exakt hela klippet att det bara rör sig om kvinnor och att inget mer händer än att de äter tårta, på ett estetiskt tilltalande sätt).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar