tisdag 11 juni 2013

Mest kommenterade inlägg någonsin

..finner man sannerligen inte på den här bloggen. Men, mitt mest kommenterade inlägg, mitt ENDA kommenterade inlägg, vad jag vet, är detta som handlar om *trumvirvel* snygga tjejer (http://rundaord.blogspot.se/2010/06/snygga-tjejer.html). Ett ämne som jag tror inte bara berör mig misstänker jag. Men, det är inte temat på inlägget som gjort detta inlägg till det mest kommenterade, utan min idoga marknadsföringskampanj för dylikt inlägg. Därför fick jag en briljant idé till 'marknadsföringskampanj'. Gå in 10 slumpvist valda bloggar (exempelvis överst vid tio besök på nyligen.se) och kommentera det senaste inlägget på något underhållande och underfundigt sätt. Hur jag ska locka trafik från dessa sidor till mina återstår att se. OBS! Lägger in ett litet undantag: Med tanke på hur många av de bloggar jag ser där tillhöra personer på runt 12 år sätter jag en åldersgräns på upphovsmannen på runt 16, typ. Eventuellt fler filter. Återkommer om det och utfallet.

Satan vad trist twitter är förövrigt, åtminstone så långt. Undertecknat @rundaordh, fortfarande 0 följare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar