söndag 2 juni 2013

Bloggen är död, länge leve bloggen!

Efter en tid av kreativ torka började det hända en hel del saker i början på året. Många bra idéer och vilda embryon till projekt skapades i mitt huvud. Av någon anledning, idag för mig outgrundlig, slog jag iväg tanken på att återigen väcka liv i denna blogg. Idag kan jag bara konstatera med risk att låta självgod och skrytsam att detta är en riktig skatt av kreativitet, intelligens och träffsäkra betraktelser. Det bästa och kanske det enda bra jag någonsin åstadkommit. 

Ett av de vanligast förekommande typen av inlägg här har till dags dato varit de då jag ber om ursäkt för lång frånvaro högtidligt proklamerar att bloggen kommer bli mer levande än någonsin. Detta inlägg är av allra högsta grad av denna typ. Bra så.

Förövrigt har jag ikväll läst igenom samtliga inlägg samt startat ett twitterkonto @rundaordh (@rundaord var dessvärre upptaget av nån jävla slyngel som tweetat två gånger). Syftet med twitterkontot är i förlängningen att marknadsföra bloggen som jag tycker förtjänar betydligt mer uppmärksamhet än hittills, dvs någon (uppmärksamhet alltså). Sen kan twitter eventuellt vara en bra källa till inspiration samt ett forum att komma med korta, underfundiga betraktelser över samtiden. Det sista är jag rätt allergisk mot vid det här laget men låter det ändå vara osagt hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar