tisdag 7 juli 2009

Nationella orgasmnatten

I natt är det tydligen nationella orgasmnatten. Det är något spektakel där det handlar om att man just i natt ska älska och det helst utomhus. Ytterligare en meningslös någonting-dag (fast det i det här fallet handlar om natt). Ska det bli någon orgasm för mig får jag nog förövrigt ordna det själv som det ser ut nu.. Hur som helst, nattens tema knyter an till temat detta i detta inlägg. Detta rör ett av mina projekt jag tänkt köra igång. Det handlar om att recensera och betygsätta ett antal olika raggningssituationer och hur bra de är ur olika avseenden. Med raggning menar jag från och med nu de åtgärder man vidtar i syfte att övertyga den raggningsobjektet i fråga att inleda en sexuell aktivitet med en (i det här fallet mig). Från början tänkte jag, lagom till Arvika vara först ut med miljön festival.

Denna miljö blir i mitt tycke svåröverträffad när det gäller den där konsten att träffa en sexpartner. Jag behövde aldrig ens ragga för det. Närmre sanningen är att jag blev ivägsläpad för denna aktivitet. Naturligtvis mycket trevligt och smickrande. Jag ogillar också att ragga, därför var det mycket välkommet. Festivalen blir alltså, enligt mitt tycke svåröverträffad. Lättillgängligt, lättsamt och kravlöst. Precis som det ska vara. Problemet i detta sammanhang, när det handlar om att recensera raggningssituationer är jag nästan tveksam om jag ska räkna med den här festivalen. Jag behövde ju aldrig ragga. Det är ändå
detta som är lite av syftet med projektet: Tvinga mig att göra något som skrämmer mig, som på så vis på något vis utvecklar mig. Sen ser jag det hela också, som jag nämnt tidigare när jag nämnde lite löst om projekten jag hade på gång, en studie i mänsklig interaktion. Hur som helst. Här följer recensionen av festivalen som raggningssituation:

Urval
Gillar man som jag yngre kvinnor (eller killar) så är urvalet enormt. Blir däremot minus för att det inte finns så mycket att välja på 30+ exempelvis. Dessutom är det ju mest musikintresserade människor från storstäderna som vistas på festivalen. Bortser man från de bulgariska romerna som samlar pant är det etniska urvalet smalt. I princip endast nordbor.

3/10

Kontaktbarhet
Räcker med en mening: Finns inget lättare ställe att ta kontakt med okända människor.
10/10


Utfall

Egentligen omöjligt att betygsätta. Men att få napp utan att ens försöka med kvinnor som man annars antagligen ens inte skulle vågat kontakta måste ju ge högsta betyg .
10/10


Sammanlagt hela 23/30 alltså. Svårslaget. Nästa gång får det bli lite mer av en utmaning för mig. Kan rent av bli klassikern flygplanet. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar